.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
صنعت ساری و انگیزه های بالای بازیکنان

سرپرست اولین تیم فوتبال در مرکز یک استان بودن آن هم پس از 25 سالی که ساری به خود تیمی را ندیده بود قطعا هم کار سختی ست و هم فشار دوچندانی را بوجود می آورد. همه در انتظار نتایج درخشان تیم ساروی اند اما آنچه بر سختی کار می افزاید هگروهی با نساجی ست چرا که تماشاگران خواه نا خواه نتایج خود را با رقیب قائمشهری می سنجند.با این حال رضا رضایی سرپرست جوان این تیم همه این مشکلات را کنار گذاشته و با صدایی امیدوار به پرسش ها پاسخ می دهد .این مصاحبه یک روز پیش از پرواز تیم صنعت به هرمزگان انجام شده:

*فردا برای اولین بازی خارج از خانه به هرمزگان می روید.چیزی که نگران مان می کند دمای هوای جنوب کشور در این مقطع از سال است.


رضایی:واقعا این تنها نگرانی حال حاضر در تیم ما ست.دمای 43 درجه شوخی نیست.از این بدتر اینکه بازی در ساعت 3 بعد از ظهر برگزار می شود!

*پس حسابی نور علی نور است!اعتراض نکردید به ساعت بازی؟

رضایی:چرا اعتراض کردیم اما قبلا ساعت بازی ها را مشخص کرده بودند و دیگر فایده ای نداشت.ما شدیدا نسبت به این اتفاق معترضیم.

*این اولین تجربه تیم شما در بازی های خارج از خانه است.


رضایی:این مجموعه،مجموعه با تجربه ای ست.از دروازه بان گرفته تا خط حمله سابقه حضور در لیگ دسته اول و حتی لیگ برتر را دارند.مهیار کاپیتان تیم ما در استقلال بازی کرده ،قریب کاپیتان شموشک بوده،نجفی کاپیتان نساجی بوده،حسین زاده در شموشک بوده،میلاد جهانی در بازی اول یک پدیده بوده و در تیم ملی بازی کرده .احمد کیا،محمود حسن زاده،حق جو...باز هم اسم ببرم؟این ها همه در لیگ دسته اول بازی کرده اند.ما تیم بی تجربه ای نیستیم.اما چون تیم دیر بسته شده فقط به کمی زمان نیاز داریم.مجموعه باتجربه ای هم کار هدایت تیم را بر عهده دارد.

*از جام حذفی هم که انصراف دادید.


رضایی:گفتم که تیم دیر بسته شده بود و از طرفی شرایط مالی تیم مشخص نبود.

*آقای رضایی !بدون تعارف به این تیم امیدوارید؟

رضایی:خدا شاهد است که انگیزه بازیکنان هر کسی را امیدوار می کند.راستش فکر می کنم اینکه تیم را بر مبنای بازیکنان بومی بستیم بنفع ما شد.بچه ها با غیرت بازی می کنند. این تعطیلات هم که به نفع تیم شد.ما در آن 20 روزی که به شروع مسابقات مانده بود فقط توانستیم تیم را ببندیم.فرصت تمرینات آنچنانی نداشتیم.اما این تعطیلات 2 هفته ای ربای ما خیلی مفید بود .در کیاسر اردو زدیم . تمرینات منظمی را برگزار کردیم. هرچند دو مصدوم هم داریم اما این طبیعی ست.مهمترین نکته این است که در تیم ما مشکلات حاسیه ای وجود ندارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 14 مهر 1389
در ساری نوژن - مازیران- غنچه - شهرداری ومقاومت و.. غیره درطی این چند سال در دسته اول و دوم بازی کردند چرا میگویید 25 سال این تیم با این وضع به دسته دوم سقوط نکنه خدارا شاکریم اقای رضایی فقط در تیم ارزش اقایان سورتچی و بالویی را حفظ کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.